fluidfluidfluidfluidfluid
نرم افزار بهکاد

نرم افزار بهکاد

بهکاد یک نرم افزار برای مدیریت کارآموز و مدیریت روند کارآموزی می باشد که برای دانشگاه های سراسر کشور ساخته شده و قابل استفاده می باشد برای اشنایی بیشتر با این نرم افزار و شرایط دریافت حساب دانشگاه ها ادامه این مطلب را مطالعه کنید.

بهکاد چیست؟

بهکاد یک نرم افزار تحت وب برای مدیریت کارآموز و یک پارچه سازی کارآموزی دانشگاهیان می باشد که امکانات زیادی که در زیر درج شده است را ارائه میدهد:

  1. حساب کاربری اختصاصی برای هر دانشگاه
  2. مدیریت کل دانشجویان و اساتید یک دانشگاه
  3. مدیریت حضور غیاب ، بازدید های دانشجویان و اساتید 
  4. گزارشگیری یک پارچه با فرمت های PDF -EXCEL برای همه بخش ها
  5. ارتباط دائمی دانشگاه ، استاد و دانشجو با یک دیگر از طریق سامانه
  6. ارائه مدرک HSE 
  7. مدیریت کارآموز های یک شرکت یا برند
  8. گزارش کار روزانه منظم
  9. گزارش پایان دوره از فعالیت دانشجو
  10. ارزش یابی 


حساب کاربری اختصاصی برای هر دانشگاه

هر دانشگاه بعد از عضویت در بهکاد هر ترم می تواند دانشجویان و اساتید خود را اضافه کند و تحت فیلتر های مدیریتی آن ها را مدیریت کند

بهکاد برای دانشگاه ها 4 نوع حساب ارائه خواهد داد که شامل:

  1. حساب کارشناس گروه
  2. حساب کارشناس بخش ارتباط با صنعت
  3. حساب معاونت دانشگاه
  4. حساب بخش آموزش های ازاد و خاص

کاربرد هر حساب به شرح زیر می باشد:

حساب کارشناس گروه

تایید محل کارآموزی دانشجویان

برسی اطلاعات دانشجویان

مدیریت بازدید های اساتید هر گروه آموزشی

مدیریت اطلاعات دانشجویان در مرحله اول

ارتباط با دانشجویان از طریق پرتال پیامک

ارائه فرم اولیه به صورت انلاین و مهر و امضا شده

حساب کارشناس بخش ارتباط با صنعت

مدیریت کل بخش ها ( نمایش وضعیت دانشجویان ، اساتید ، بازدید ها ، حضور ها ، گزارشات)

تایید نهایی بخش کارآموزی توسط فرم 

گزارش گیری کلی سامانه

درج اطلاعیه یا بخش نامه در صفحه دانشگاه 

ارتباط با دانشجو و اساتید از طریق پرتال پیامک

ارائه و دریافت همه فرم ها (دانشجویان و اساتید)

حساب معاونت دانشگاه

تایید نهایی محل کارآموزی

ارائه فرم معرفی نامه

مدیریت کل بخش ها

حساب بخش آموزش های ازاد و خاص

مدیریت بخش HSE

برگزاری دوره HSE 

ارائه مدرک HSE 


مدیریت کل دانشجویان و اساتید یک دانشگاه

مدیریت بهکاد به صورت سطح بندی شده هستش و کل اعمال مورد نیاز به بخش های دانشگاه برای مدیریت و گزارش گیری روند کارآموزی دانشجویان و اساتید  مرتبط داده شده


مدیریت حضور غیاب ، بازدید های دانشجویان و اساتید 

ثبت بازدید و حضور روزانه بر اساس موقعیت مکانی دانشجویان و اساتید می باشد و زمان شروع و خروج دانشجو محاسبه خواهد شد و در فرم های مربوطه قرار گرفته و برای بخش های دانشگاه در سامانه ارسال می شود.

بازدید ها و حضور های ثبت شده بر روی نقشه قابل مشاهده می باشند.


گزارشگیری یک پارچه با فرمت های PDF -EXCEL برای همه بخش ها

گزارش گیری شخصی سازی شده برای بخش های دانشگاه و اساتید 


ارتباط دائمی دانشگاه ، استاد و دانشجو با یک دیگر از طریق سامانه

پرتال ارسال و دریافت پیامک برای بخش های دانشگاه، اساتید و دانشجویان فعال می باشد.


سایر اعمال به صورت خودکار توسط سیستم ارائه خواهد شد و قابل دسترس برای سطح های مشخص می باشد.

نظرات

اولین دیدگاه را شما قرار دهید

درج نظر

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید